Recenzie (508)
Sherlock (2010) (seriál)
Velká škoda, že je natočeno (zatím) jen šest dílů. Takhle má vypadat správný seriál. Holmes i Watson si neustále nahrávají, je tu spousta odkazů na původní Doylovy knihy - zejména v třetím a pátém díle, Moriarty je správný ďábel a všechno je natočeno v tak zábavném kabátě, že tenhle seriál pro mne je nemožné nemilovat. Těším se na další díly a těším se moc, i když (spoiler), opravdu nevím, jak .. , ale to neprozradím :-)
Nepodplatiteľní (1987)
Skvělý film - dobře vykreslená atmosféra, svižné akční scény včetně slavné honičky na schodech, dobré herecké výkony zejména ze strany Conneryho jehož vykreslení stárnoucího policisty s dobrým srdcem je přesvědčivé, přes tradičně mirkodušínovského Costnera, sympatického Garciu až po záporného a možná až moc sprostého De Nira v roli samotného kápa Capona. Jak byl v Kmotrovi (knize) - v Chicagu byl tehdy naprostý chaos.. a já dodávám - A tihle tam začali dělat pořádek.
Testament (2007)
Neuvěřitelný mišmaš a hodně pošahaný film. Ale taky skvělá zábava, u které jsem se ani chvíli nenudil.
Jistě, pane premiére (1986) (seriál)
Excelentní, ale nemůžu si pomoct, původní seriál je o chlup lepší, tady je přecejen víc slabších dílů. Proto dávám o jednu hvězdu méně, ale možná po dokoukání celé série si to ještě rozmyslím. To zobrazení státní mašinerie a celá ta absurdita veřejné správy je podána skutečně neodolatelně, byť mám pocit, že seriál dost zjednodušuje a ukazuje vše příliš jednostranně - komicky. Ale ona to sranda někdy není. Na druhou stranu to tenhle seriál ale dělá skutečně vtipně.
Letní bouře (2004)
Jéé, citlivá oduševnělá teenagerská komedie, a v téhle je pětiprocentní menšina šedesátiprocentní většinou.. fakt žůžo, málem jsem usnul
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Tento seriál mně baví a zneklidňuje zároveň. Ukazuje, že Absurdistán neleží jen v ČR, ale i Velké Británii..
Thelma a Louise (1991)
Ze začátku mi to nepřipadalo nijak výjimečné, později si mne film přecejen získal. Tak nějak jsem začal s hlavními hrdinkami trochu soucítit. Připadalo mi, že na to, že jsou to "psanci", se chovají až příliš kladně a ohleduplně. Vlastně to nebyly vůbec typy vražedkyně, jak říkala postava Harveyho Keitela i ta servírka. Herecké výkony jsou skvělé, obzvlášť Sarandonová mě zaujala, zapomenut by neměl být ani Brad Pitt, který ale zrovna, přes svůj hezounký ksichtíček, sympatický nebyl. No a konec byl kapitolou samou o sobě.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Nemůžu si pomoct, ale po tom všem, co tomu filmu předcházelo a jak vysoká byla moje očekávání, je to všechno spíš zklamání. Ani nevím, jak bych to vyjádřil, ale kromě slavných jmen totiž tenhle film je jen lehce nadprůměrný akčňák, u kterého si sice odpočinete, nemusíte přemýšlet, ale čekal bych třeba (pozor spoiler), že když Stallone jistého nejmenovaného chlapa zastřelí a on mu umírající řekne to, kdo ho najal, tak to asi nepřežije, protože se Stallone jako profesionál určitě ujistí o jeho smrti a možná i zbaví těla, jenomže místo toho ho pak na konci poplácá po rameni a jsou zas kamarádi. To si z nás asi tvůrci dělají srandu..
Môj vodca: Skutočne skutočná udalosť o Adolfovi Hitlerovi (2007)
Překvapivě to nebylo vůbec tak špatné, jak jsem se soudě dle zdejších hodnocení a komentářů bál. Film, který podruhé sice vidět nemusím, ale napoprvé jsem se docela bavil. Dobrá hláška: Heil - sie auch! :-)
Krok vpred (1999)
Dost dlouho mi film připadal o ničem a bez děje. V závěru jsem však pochopil, jak na hluboký a hlavně skutečný tenhle film je. Postavy jsem si postupně oblíbil a při scéně na rybníku jsem Paulovi držel palce. Vůbec Liev Schreiber mě překvapil, kromě několika svých nevýrazných postav a záporáka ve Wolverinovi ukázal, že uní i hrát.