Recenzie (20)
Bože, ako hlboko som klesla! (1974)
Musím dát 4 hvězdy - za tu vzpomínku. Rodný Žižkov, kino Aero, 13 let. Vzhledem k tomu, že v té době byl v televizi nejerotičtější balet Friedrichstadtpalastu, tak to náhodou byla bomba! :-)
Tajomný ostrov (1973) (seriál)
Absolutní nostalgie. Tenhle seriál jsem viděl ve věku, kdy dítě věří, že Otto von Stierlitz existuje a je nesmrtelný. Matně si dnes při sledování Tajuplného ostrova vzpomínám, jak jsem to hltal na černobílé televizi... Až to vzpomínání najednou přerušila stížnost na Nesnesitelný zápach z mojí pračky a Zaručeně nejlevnější plyn. Ten emocionální úder už je tentam - ale geniální ústřední motiv zůstává! :)
Horký vzduch (1965)
Herecký koncert. Takové dílo se dá pouze tiše a pokorně sledovat. Tématika vlezle nepříjemná. :)
Pánská jízda (2004)
Tuhle ukrutnost jsem před 10 lety ani nezaznamenal, I když co si budeme povídat, série Kameňáků má taky spoustu nadšených diváků. U potratu takového formátu člověka napadne "Proč se tomu ten herec propůjčil? Má to zapotřebí??" - jednou se v nějakém pořadu podobně ptali Jana Vlasáka, jestli by vzal roli ve filmu, který by mu podle scénáře připadal jako blbost. Odpověděl: "Vzal - ona je to totiž práce."
Lásky mezi kapkami deště (1979)
Pro mě jako pro Žižkováka je to takový nostalgický večerníček. V roce 79 jsme každý den rovnou ze školy v Lupáčovce běželi na Křížek očumovat natáčení - jsou tam autentické záběry ze Žižkova, který pamatuji, ze Žiďáku nečumí do nebe hnusná vež - prostě nikdo ze Žižkova nemůže hodnotit jinak než plným počtem - pokud to původem není nějaká figura z Nuslí nebo vršovickej mazánek.
Star Trek (2009)
Jen tak věcně: - tento film pouze tyje ze slávy Star Treku. - tento film se rádoby (nejen rádoby - šlo o velké peníze) opírá o Star Trek. Je to možná požitek pro neznalé - především atraktivní pro mladé publikum - pro vyznavače kultu ST je to urážka. 30% při zprůměrování pěkného filmu pro neználky + naprosté zklamání pro znalce.
Deň otcov (1997)
Člověka to nutí k zamyšlení... Slyšel jsem, že tyto trapné vykrádačky mají u amerického obecenstva někdy větší úspěch než originál. Jinak by to snad proboha nikoho nenapadlo ! Takže - začít žrát housky s karbanátkem, co nejvíc popcornu, zapíjet javorovým sirupem a na všechno podle vzoru pana Kaplana říkat Kou Kej - třeba se ten pravý, svobodný, *americký* názor dostaví.
Odcházení (2011)
Tohle je prostě přeintuktualizovaný blábol - nechutnost takového kalibru lze těžko hledat. Jedna věc je jistá - ten dobytek už nikdy nepromluví.
Zakázaná zóna (2010)
Chtěl jsem dát hvězdičku za přírodu - ale je to tak pitomá, utahaná kravina že nemůžu.
Dívka na koštěti (1971)
V téhle výborné pohádkové komedii je hodně znát podpis Miloše Macourka. Zdánlivě to nesouvisí, ale jako malé dítě jsem dostal jeho knihu pohádek - tituly "O Krištůfkovi, který se schoval v mixéru", "O vodovodu, který zpíval v opeře" nebo "O holčičce s náhradní hlavou" hovoří o jeho genialitě. A spolupráce Václava Vorlíčka s tímto autorem nemohla dopadnout jinak než dobře. - Dexempo multo šumpoplex