Recenzie (20)
Posledná noc v Soho (2021)
Jako člověk co nemá rád horory a lekací filmy bych dala za 3*** , ale když se na to podívám z té druhé roviny tak jsem nadskakovala a měla jsem strach takže by to bylo za 5***** proto dám průměr 4****.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Musím říct, že první dva díly jsem byla naprosto znechucená a bojovala jsem sama se sebou. Nemyslím si, že by se náhled na dobu ve které se děj odehrává měl zkreslovat, ale nakonec mě pohltil příběh a když na to prohlédnu jako na fantazi romantický příběh tak to nebylo špatné.
matka! (2017)
Po úplném znechucení jsem stále přemýšlela co asi chtěl tou slátaninou autor říct. A jediné co mě napadlo, že se jedná o matku zemi a to co jí děláme.
Kráska a zviera (2017)
Úžasný rodinný film. Je to sice téměř doslovné ztělesnění animované verze, ale totální nadšení od 9ti leté, 16ti leté tak mé maličkosti.
Dieťa Bridget Jonesovej (2016)
Musím konstatovat, že třetí díl je možná lepší jak první.
Matky rebelky (2016)
Doporučuji všem maminám!! Možná se v nich uvidíte. :-)
Projekt Vanilly Ice (2010) (relácia)
Debby Travisová je mnohem lepší, než tento potetovaný frajer. Sice děla nóbl věci, ale ne pro lidi.
Vládkyňa zla (2014)
Velmi pěkné zpracování Šípkové Růženky nenasilně změněný děj. Opravdu doporučuji!!!
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Super komedie moc jsme se zasmáli.
Navždy panna (2009)
Vtipné veselé pro puberťáky :-)