Recenzie (71)
Taboo (2017) (seriál)
Nechápu to hodnocení. Celý seriál má nepochopitelný děj, herci naprosto nesympatičtí, poslední 3 díly dokoukané jen z povinnosti.
xXx: Návrat Xandera Cagea (2017)
Na množství chyb nehleďte, vystřelené kulky nepočítejte a jen si užívejte...
Druhá šanca (2016) (seriál)
Pilotní díl vypadal jako by nám vznikl nový ,,superhrdina,, ale další děj seriálu upadá do těžké nudy.
Robinsonův ostrov (2017) (relácia)
NUDA! NUDA! NUDA!
Kosmo (2016) (seriál)
Humor, kterému asi nerozumím...
Komplikácie (2015) (seriál)
Dobrý rozjezd, dobrý děj, jen bych přidal trochu více akce.
Hráč: Na život a na smrť (2015) (seriál)
Škoda, že to zrušili, vypadalo to jako slušný akční seriál.
Jednotka samovrahov (2016)
To je aspoň film! Ne jak Avengers a další podobné marvelovské sračky....
Správny dres (2015) (TV film)
Těm hercům za jejich výkony bych dal Oscara, nebo aj dva...
James Bond: Spectre (2015)
Hodně slabá bondovka.