Recenzie (71)
Mňága a Žďorp – koncert Best of ze střechy! (2020) (koncert)
Skvělé, super, paráda :)))
The Deuce: Špína Manhattanu (2017) (seriál)
Konečně po dlouhé době výborný seriál. Poslední série trošku slabší, ale finále stojí za to. Já se bavil a jsem spokojen. 95 %.
Helix (2014) (seriál)
Skvělá 1. série, 2. série, je pravý opak, škoda.
Doom Patrol (2019) (seriál)
Tohle bude asi pro malé děti, protože abych přestal sledovat seriál v půlce první série, to se snad ještě nestalo. Nesmyslná, nudná, ukecaná slátanina co nemá hlavy, paty.
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Velice špatný film, s rychle a zběsile to nemá nic společného, triky jak z pomocné školky. Děj, akce, katastrofa.. 0%. :(
Hackerville (2018) (seriál)
Tyhle minisérie začínám mít rád, dobří herci, skvělý děj, dokonalý soundtrack.
Stalker (2014) (seriál)
Seriál, který by se dal natočit jako 90ti minutový film. Každá epizoda stejná, děj naprosto předvídatelný s úplně nudným koncem. 10 %.
Kuriér (2012) (seriál)
První série super oddychovka k večerní relaxaci u vychlazeného pivka, druhá série zklamání v podobě obyčejné kriminálky, kterých je v TV mraky.
Mladý Sheldon (2017) (seriál)
3 hvězdy a nebýt Raegan Revord alias Missy, bylo by to ještě míň.
Westworld (2016) (seriál)
To teda bylo hovno....