Obľúbené filmy (10)
Polnoc v Paríži (2011)
Ten film má prostě všechno - vtipné scénky, krásné záběry noční Paříže, romantickou zápletku, dobrou hudbu, cestování v čase a geniální filozofickou myšlenku. Co víc si přát. Opus Woodyho Allena a můj nejoblíbenější film.
Útek do divočiny (2007)
Příběh svobodného, intelektuálního a výjimečného člověka, který se nesmířil s povrchností a hloupostí okolo sebe a vypravil se hledat smysl života, hledat sebe sama. Zaujal-li vás tento film, přečtěte si i knihu, autentické zápisy z Chrisova deníku, filozofické myšlenky, postřehy, citáty z mnoha dalších knih...Velmi zajímavé čtení. Film má oproti knize ovšem mnoho výhod, ať už jde o nádherné záběry přírody, ze kterých se tají dech a nebo o hudbu Eddieho Veddera, která přidává té správné hloubavé atmosféře...
Pozemšťan (2007)
Slovy jen těžko dovedu vyjádřit svůj úžas a obdiv po prvním shlédnutí. Naprosto geniální a strhující příběh, napínavý a fascinující od začátku až do konce.
Statočné srdce (1995)
„Mohou nám vzít naše životy, ale nikdy nám nevezmou naší svobodu.“
Na cestě (2012)
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Carpe diem s tímhle filmem ;-)
Forrest Gump (1994)
Saturnin (1994)
Důkaz, že film může být ještě lepší než kniha.
Jeden blbec na večeru (1998)
Skvělá komedie, smál jsem se od začátku až do konce.