Obľúbené filmy (10)
Schindlerov zoznam (1993)
Pianista (2002)
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Smutný, ale přitom výborný film z doby druhé světové války. I když už hodně omývaný námět koncentráků, i tak film přináší trochu jiný pohled na toto téma, srovnání luxusu a neskutečné krutosti té doby. Pohled na to, co se v té době dělo, dětskýma očima. Scéna, kdy si malý Bruno myslel, že jeho kamarád za plotem má pyžamo, mě úplně rozsekala.. Jinak skvělé herecké výkony. Celkově hodně silný a emotivní film.
Pevné puto (2009)
Velice silný film, během něhož se u mě vystřídaly snad všechny emoce. Smutek, zlost, chtělo se mi řvát a zároveň jsem se musela dívat dál, jak to dopadne. Výborná Saoirse Ronan a k tomu oblíbená Rachel Weisz. Určitě velice originální film, Peter Jackson se toho nebál a myslím si, že dobře udělal. Ačkoli byl fim pro mě hodně smutný, vyvolal ve mě silné emoce a to je, dle mého, to, co režisér chtěl. 5 hvězd.
Harold a Maude (1971)
Dle mého velmi opomíjený film. Přitom nádherné dílo o oslavě života, o lásce. Skvělé protiklady mládí a stáří, lásky k životu a sebevražedných sklonech. Film, který každému dodá elán a radost. Výborná Ruth Gordon, ztvárnila roli Maude dokonale. Perfektní je i hudba ve filmu, písničky si pořád broukám. [ Projekt 100 r. 2010 ]