Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Mám rád Jacka O'Neilla, psáno se dvěma LL. Mám rád Teal'ca a Samanthu Carterovou. Daniela Jacksona taky, ale už míň. Co mám ale rád ze všeho nejvíc, jsou Goaul'di. Egoističtí, krutí a hloupí feudálové (až na dva) s velkými armádami a velkými loděmi. Že je tento seriál vykrádačkou všech známých filmů a seriálů typu Star Treku a Star Wars? Ano je...je to vykrádačka toho nejlepšího z těchto filmových sérií, ale je to nejlepší vykradačka toho nejlepšího ;-)
Star Wars: Klonové války (2008)
Výborný animovaný seriál, který je o mých oblíbených klonech, dále o mých oblíbených klonech a rovněž o mých oblíbených klonech. A všemu kraluje kancléř Palpatine. Co víc si přát...
Simpsonovci (1989)
To mám vážně psát, proč se mi ten seriál líbí?
Profesionáli (1977)
Kdo by neznal Cowleyho, Bodieho a Doyla. Legendární britský seriál, na který se i po letech rád podívám.
M.A.S.H. (1972)
Griffinovci (1999)
Na tento seriál jsem se začal dívat teprve poté, kdy jej začala vysílat jedna česká komerční televize a hned jsem si na něj vypěstoval závislost. Líbí se mi, že si seriál nebere servítky a vysmívá se dnešní přehnané opatrnosti při nazývání věcí pravými jmény, líbí se mi narážky na mé oblíbené filmy a seriály i na světovou politiku. Postava omezeného Petera je mi sympatická, stejně tak mluvícího psa a notorika Briana, ale nejvíce mě zaujala postava malého zlovolného génia Stewieho, který mi připomíná někoho z dětství. Tento seriál je někde mezi Simpsonovi a Southparkem, řekl bych, že si bere to lepší z obou a tím je svým způsobem výjimečný.
Hviezdna loď Galactica (2004)
Sleduji tento seriál na doporučení přátel a musím říci, že jak první, tak i počátek druhé řady na mně dělá dobrý dojem. Seriál má zajímavou pointu, dobré herce (představitelé Cylonů jsou skvělí, zvláště představitelka Cylonky Valerie, Grace Park, která je zřejmě nejkrásnější herečkou v tomto seriálu a chladná a zároveň neuvěřitelně vášnivá Tricia Helfer) a skvělé dialogy. Výborné triky a skvělé a realistické bitevní scény jsou podmínkou i bonusem zároveň. Jenom mám z tohohle seriálu trochu dojem, že se celý točí jen o vztazích a sexu. Ale budiž, kolem toho se přece točí celá naše civilizace, tak proč ne..;-) Edit: Po shlédnutí všech kousků skládanky nemohu jinak než za pět.
Vraždy v Midsomeri (1997)
Poklidný britský venkov, krásné vesničky, příjemní a kultivovaní obyvatelé a neméně kultivovaní vrazi. Britové vždy uměli točit kriminálky a tento seriál je toho důkazem. Dobře vystavěný příběh, který vás od začátku do konce nechává napětím a ani vám nepřijde, že jste mu právě věnovali hodinu a půl svého času. Britská klasika.
Bratstvo neohrozených (2001)
Ukazuje druhou světovou válku takovou, jaká byla očima amerických výsadkářů, ztvárněných výbornými a tehdy téměř neznámými herci, jejichž fyzická podoba předlohám byla až neuvěřitelná. Pro military fandu povinnost, stejně jako kniha, jež je seriálem výborně adaptována. Další skvělý počin z dílen HBO.
Čierny zoznam (2013)
Red je prostě nej. Hlavně on drží tento seriál na mém toplistu.