Recenzie (251)
Správny dres (2015) (TV film)
Taťána Kuchařová mi nijak nevadila. Jiří Mádl mi na cholerického hokejistu prostě nepasuje. Ale nejhorší byl závěr filmu (cca 10 minut). Po tomto závěru jsem se, své původní hodnocení 35 - 40 %, rozhodl snížit na 25 %. Je mi líto. Navíc to prostě nestačí...
Pyramida (1995) (relácia)
7/10, ale pyramidu už jsem delší dobu neviděl, takže nevím, jaké by bylo hodnocení nyní...
S čerty nejsou žerty (1984)
9/10.
Náměstíčko (2004) (seriál)
Mě to sedlo, za ty lepší díly 7/10.
Všade samé zvončeky (1996)
Je to sice "typická americká komedie", ale párkrát jsem se dost nasmál :-)
Transformers: Zánik (2014)
4/10, tak toto už je trochu moc. Pro mě pekelně natahované... To vážně chcete točit novou trilogii? Toto byl bohužel spíše důkaz žádající okamžitý konec...
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
6/10, bod navíc za Shockwave-va.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Přiznávám se, že jsem poprvé váhal, zda-li výletu do Středozemě nedám "jen" 65 % a tři hvězdičky, resp. 4 z nostalgie. Po zhlédnutí rozšířené verze, která film jednoznačně povyšuje, musím udělit vyšší hodnocení. Docela mě štve, co z filmu udělali ve střižně a poslali do kin. Hodnotím tedy rozšířenou verzi, které dávám 80 %. Neodpustím si poznámku, že by sérii prospěly jen 2 filmy. Ale celkově smekám před P. Jacksonem za to, co dokázal vytáhnout z jedné menší knížečky.
Agatha Christie's Poirot - Veľká štvorka (2013) (epizóda)
7/10.
Agatha Christie's Poirot - Opona (2013) (epizóda)
9/10. Skvělá hudba. Pro mě, dost možná, nejlepší díl.