Recenzie (204)
Šíleně smutná princezna (1968)
Generál zná pouze jediný taktický manévr! Obětovat levé křídlo !
Hlídka v Ardenách (1992)
Nechápu jak někdo může srovnávat tohle a vojína Ryana. Vojín Ryan je akční velkolepé válečné hodně "americké" drama. Tohle je komorní film snažící se promluvit do duše skrze válečné prostředí, nikoli někoho překvapit svojí dokonalou výpravou a efekty. V tom ale nemá konkurenci.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Absolutní špička co jsme kdy o X-manech mohli vidět! Vaughn si neuvěřitelným způsobem dělá prdel z celé studené války a přitom nám servíruje jednu lepší akci než druhou. Nikdy jsem se u X-Manů tak nesmál. Bacon je u mě hned vedle Oldmana nejlepší filmovej záporák.
Jackboots on Whitehall (2010)
aneb jak William Wallace znovu ztrestal anglány !
Orol Deviatej légie (2011)
Takhle hloupý scénář jsem jakživ nespatřil !
Prísne tajné (1984)
Je tohle vůbec možný? Ano je! A za tyhle filmy budu do konce života vděčný! Tohle už tu nikdy nebude. Má úcta pánové.!
Honba na čarodejnice (2011)
Dokonalej pokus o výpravnější akčnější a efektnější Black Death... Nízkorozpočtovost z toho číší plnými doušky už od začátku nesmyslně dementních " křižáckých bitev" u kterých by historikové jen potichu zaplakali, ale budiž.. Co byl hlavní problém, že film se tváří na víc než sám je.. Black Death byla nízkorozpočtová historická maličkost, ale za to sympatická žánrovka, která byla tím čím je. Tady vidíme tisíce digitálních efektů na úrovni cutscén z diabla 2, které byly ve své době bomba... Dneska už je to bída. Děj se hrozně vleče a celkově tam není nic moc poutavé.. A to jsem doufal v dalšího Solomona... Neuvěřitelně mě to zklamalo.
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
tou 1* hodnotím pouze Díl Studna, který jako jediný díl ze všech má atmosféru neuvěřitelnou!
Klub bitkárov (1999)
Jsem Jackův spokojený divák.
Zelená míľa (1999)
Tak až takovouhle nálož od Darabonta jsem nečekal. Po úžasem Shawshanku přichází pro mě mnohem lepší Zelená míle... Darabont timhle vyhrál.