Obľúbené filmy (10)
Mulholland Drive (2001)
Film který změnil můj pohled na filmy.
Strážcovia (2009)
Vzkriesenie Valhaly (2009)
Melancholia (2011)
Princezná Mononoke (1997)
Drive (2011)
Refn zkusil předělat koncept klasických akčních gangsterek do artového hávu. Výsledkem je neuvěřitelně "Krásná" žánrová anomálie, která se nebojí ani explicitního násilí, ani klasických žánrových konceptů. Je to něco co se jen tak nevidí...Doufám, že Refn pro nás má přichystáno víc a víc podobných kousků.
Falcon Lake (2022)
Ghost in the Shell (1995)
Skutočná guráž (2010)
Herecký i režijní koncert od začátku do konce. Bridges ve své nejlepší roli. Film, který prakticky nemá chybu. Coenové opět ukázali, že jsou zcela nad věcí..