Posledné recenzie (34)
Like House (2021) (relácia)
Jedna hvězda za občasné (hodně zřídka) pobavení nad totalní demencí těhle všech klaunů. Když vidím jejich IQ tak to dopadne jedoznačně tak, že ty tupý pičky budou mít všechny dětska a nebudou vědět s kým :d
Jack stavia dom (2018)
Za mě nejslabší "Trierovka" ever. Začátek a průběh super za to dávám ty 3*. Ale ten protáhlej konec s tím i na jeho poměry předymenzovaným fantazírováním, z kterého vlastně vypadla předvídaná koncovka mě teda docela zklamal. Ale stejně ho nepřestávám láskovat.
Odobrať z priateľov (2014)
Cybernatural je snímek, který mě dějově nějak neuchvátil. Ale musím uznat, že jsem nikdy neměl ponění, že 85minut koukat do webky mě udrží tak v pozoru jak tento film a to samozřejmě oceňuji. Dále se mi líbilo ztvárnění vražd študáčů za kompama - to některé byly až děsivě úchylné ! 60%