Obľúbené filmy (9)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
velkolepe, napinave, nadherne, a do poslednej sekundy prespickovane! brilantne! ... Zakaz pozerat s DABINGOM /Svk/, je to potom totiz jedna komedialna fraska..
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
fantazia v pohybe.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
taky fajny podmaz po jednotke a pred trojkou.. silny most striedany pribehom a bojovymi scenami. LOTR je proste kral fantasy!
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Pulp Fiction je pre milovnikov hi-end humoru pastva pre oci. Ja ten film proste zerem!
Šiesty zmysel (1999)
M. Night Shyamalan dokázal z originálneho nápadu vyštaviť maximum a sprostredkúva nám film, ktorého pravá tvár sa nám odkrýva v samotnom závere. Jeho komorná atmosféra oslovuje diváka a necháva ho v nevedomosti do poslednej sekundy. Shyamalan ako "majster nečakaných koncov" háji právom svoju originalitu a do filmoveho sveta vnáša perličku v podaní veľmi nevšedného trileru. Film ma zvláštnu vlastnoť - je nutné ho vidieť dva krát. no tretí krát už to nie je ono. ako to je možné? presvedče sa sami.
Hra (1997)
Originalny Thriller s originalnym rozuzlenim. Komu ako to sadne. Mne to pripada ako velmi domyselne odohrana hra. divadelna?
Requiem za sen (2000)
tu by som skor chvalil NAPAD ako film bude dejovo kracat..a nie zvuk strih kameru a podobne..hoc samozrejme su na vynikajucej urovni. Velmi vdacna tema.. ked sa zacne osud mstit za nespravne zivotne hodnoty..silna kava pre slabe povahy.
Truman Show (1998)
Jednoznacne film ktory vytrca z radu..
Schindlerov zoznam (1993)
silny film so silnym koncom.. "farebne" zarezava do srdca.