Obľúbené seriály (9)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Pro mě dokonalost sama - příběh, atmosféra, hudba, kamera, herecké výkony .......a sovy nejsou tím, čím se zdají být.
Futurama (1999)
Červený trpaslík (1988)
Teória veľkého tresku (2007)
Simpsonovci (1989)
Domek z karet (2013)
Homeland - Zradca (2011)
Právě jsem dokoukal první sérii a měním pořadí v desítce nejoblíbenějších seriálů. Po opravdu dlouhé době jsem vydržel sledovat nekomediální seriál. Ve zkratce - výtečné herecké výkony, propracované postavy a promakaný scénář - už jsem se nechal párkrát unést a byla to chyba. Ani nepamatuji, kdy jsem naposledy otravoval kamarády, že nějaký seriál by měli vidět :-).