Recenzie (93)
Tokio! (2008)
První příběh měl zajímavý nápad! Druhý mě nudil. U třetího se mi líbila kamera.
Fish Story (2009)
Překvapilo mě poměrně vysoké hodnocení. Nudila jsem se.
Pod vlivem lásky (2008)
Myslím, že je to pro mě jeden z nejdelších filmů, který jsem viděla a přitom... jsem se vůbec nenudila! Nějakým zázrakem to vtáhne do děje a do konce jsem prostě musela dokoukat.
Partička (2009) (relácia)
Jelikož navštěvuji "impropředstavení" jmenuji konkrétně např. improsoubor ostr.už.i.ny musím konstatovat, že tohle by mohl být jejich hodně slabý odvar. Prakticky o ničem a skoro nevtipné scénky. Možná jsou to dobří herci, ale zábavně zaimprovizovat je umění, které zřejmě nikdo tam neovládá.
Čáryfuk (1970) (seriál)
Jako dítě jsem ho naprosto nesnášela... Nevím jestli čáryfuk byl tak nudný nebo škaredý. Ale bohužel 0%...
Keby... (1968)
Už od začátku mi to připomínalo pilotní díl mechanického pomeranče, jen jsem čekala kdy se to zvrhne ;-) Ale to bude jen tím Malcomem. Jinak si myslím hodně zdařilý film po všech stránkách.
Comeback (2008) (seriál)
Dorazilo mě jak ho v upoutávce označili za kultovní :-)))
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Mé velké očekávání mě předešlo. Čekala jsem opravdu skvělou komedii ale smála jsem se opravdu jen při pár scénách. Nevím jestli je to tím, že znám vtipy z dnešních komedií, ale tohle mi opravdu přišlo jako průměrný britský film.
Zelená míľa (1999)
Jeden ze dvou filmů u kterého jsem uronila nejednu slzu :-) ...
Ray (2004)
Nejdříve jsem měla několik ALE... ale koneckonců žádný jiný film o Rayovi neznám a tohle byl celkem silný příběh. Ale neznám ten pravý takže doufám, že je to alespoň trochu podle něho.