Recenzie (48)
Twister (1996)
Film pri ktorom by som ušiel z kina,keby tam na divákov pustili ventilátory pre zvýšenie efektu. :D
Kult hákového kríža (1998)
Skvelý film o pálčivom probléme spološnosti.Skvelý výkon Edwarda Nortona.Ponaučenie z filmu?? 1. Rasizmus je tu všade okolo nás,či biely,čierny,žltý.....2. Zradíš rasu a umrieš!!!
Kde bolo tam bolo, fajčenie škodilo (2012) (seriál)
Ťažká tuposť!!!!
Traja mušketieri (1993)
Obsadenie síce skvelé,ale to je tak všetko.Dokonca sa to nedrží ani knihy.....
Mrázik (1964)
Kult kultov čo sa rozprávok týka.
Princ a Večernica (1978)
Obľúbená rozprávka z môjho detstva so skvelým hereckým obsadením.Brzobohatý,Menšík,Ďurdiak,Filipovský,Šafránková,,,,,,,,,
Nabitá zbraň 1 (1993)
Na paródiu slušné dielo....Bavil som sa na tom dobre i keď dalo by sa to vylepšiť ale čo čakať od filmu z roku 1993 a ešte americkej výroby??. :)
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Aj po toľkých rokoch ma to furt baví....Dielo,ktoré vždy poteší.
Rad nešťastných príhod (2004)
Nuda,nuda a ešte raz nuda.
Bojovníci severu (2014)
Príbeh vcelku zaujímavý,ale kresťanský mních,ktorý sa vie byť s palicou využívajúc prvky ázijského bojového umenia?? Čože??? Spolupráca škótskej princezny,vikinga a kresťana.Čože???Při vodopáde je jediná schodná cesta,viking sedí na kraji aby videl dolu,ale vlci ho prepadnú zo zadu??Čože??? A jako je možné,že si rozumeli??To už v rannom stredoveku bola angličtina svetový jazyk?? :D Hviezdičku dávam len za prvú bitvu,,,,,,Inak?? Brak!!!