Recenzie (50)
Thor: Temný svet (2013)
Čurák, mrdka, děvka, čubka, píča, kurva, vyjebaná řiť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Přesně tohle si o té čurákovině myslím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Skladba "About today" od kapely "Ther National" mě dohnala nejen k páté hvězdičce, ale i k slzám!!!!!!!!!! Bravo!!!!!!!!!
Terapie - Série 1 (2011) (séria)
Trapná, hnusná předělávka výborného seriálu se špatnými hereckými výkony!!!!! Roden nesahá Byrnemu ani po kotníky!
Blue Valentine: Milostný príbeh (2010)
Čekal jsem něco ve stylu Revolutionary Road a taky jsem to i dostal. ikdyž ne úplně. Snímky jsou si podobné v tématu vylíčení rozpadu jednoho vztahu, Blue Valentine ovšem k vyjádření katastrofy nebo vyvrcholení nepožívá SPOILER: smrt KONEC SPOILERU ani nic podobného. Vyvrcholení je spíše realističtějšího vyznění a to je jen dobře. Film je to jinak velice pomalý a s rozvahou buduje ono již zmíněné vyvrcholení a katastrofu. Herci jsou neskuteční. Již znám oscarové nominace a skutečnost, že Gosling nominován NEBYL ano opakuji NEBYL je pro mě přinejmenším nepochopitelná. To on táhl celý film. Ale co, já jsem jen malý pán. Moc jsem se na film těšil a musím říct, že zklamán rozhodně nejsem, právě naopak. Krása! Krása! Krása! Více takových!
Doktor od jazera hrochov (2010)
No to byl teda matroš! Divím se, že Troška ještě není mrtvý za to, co "režíruje" !
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Tohle mě opravdu neskutečně zasáhlo! Není to až tak dávno, kdy jsem přožíval něco docela podobného. Moc hezky zpracované téma. Pohled dívky i chlapce na jednu a tutéž událost. Krása. Neskutečně se mi také líbil výkon Madeline Carroll, která je na její věk až moc talentovaná. Opravdové překvápko. Už po několikáté se potvrdilo, že nejlepší je od filmu nic moc nečekat. Doporučím opravdu všem, snad ne zarytým cynikům.
Mesto hriechu (2010)
And the Oscar (Hopefully) goes to ............Jeremy Renner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nevera z lásky (2010)
Film, který si hraje na víc, než ve skutečnosti je. Skutečnou výpovědní hodnotu má skoro nulovou. Navíc jsem si bláhově myslel, že půjde alespoň o hereceký koncert. Ani to se ovšem nevyplnilo. De Niro již dnes nemá co nabídnou, Norton je jedninou světlou výjimkou a Jovovich? jedním slovem "slabota". Pro mě poněkud zklamání, jelikož jsem čekal mnohem víc. Jsem ale zvědav, jaká bude návštěvnost našich kin. Bude-li nějaká. Jediné, co se vyvedlo byla tajemná, minimalistická hudba. Doporučení jde jedině zarytým De Nirovým, popřípadě Nortonovým fanouškům.
Odsúdený (2010)
Já nevím. Začátek byl skvělý, zahalen do až mrazivé atmosféry. Později se film začal dostávat do typických hollywoodských kolejí. Spousta " nečekaných" náhod, všichni šli hlavní hrdince na ruku. A ten konec - (možná SPOILER) no, klasika. Abych ale jen nehanil. Hilary Swank opět skvělá, ona kdyby měla zahrát, sakra, postel, tak ji zahraje líp než postel sama. Dále nevím, co musí Sam Rockwell ještě předvést, aby ho Akademie už konečně docenila. Zbytek obsazení je zde spíše do počtu. ( promiň Juliette). Každopádně mám rozporuplné pocity, takže zatím nehodnotím, jen komentuju. Počkám si na druhé zhlédnutí.
Pád hviezdy (2010)
Lepší než Crazy Heart, alkoholismus je zde ztvárněn daleko lépe. Závislost je až hmatatelně cítit. Jinak country hudbu rád nemám, ale tady mi ani nevadila. Paltrow skvělá, její soustředěný výkon velice oceňuji, ale nejvíc se mi líbil Hedlund, který dokazuje, že má velkou hereckou budocnost, Dean Moriarty je tedy v dobrých rukou. Každopádně doporučuju. 4*.