Recenzie (216)
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Wow! Co dokáže dokonalý casting s akčním příběhem... totální nářez, bylo to akční, bylo to vtipné, mělo to všechno, co jsem od toho očekával. Prostě wow...
Glee (2009) (seriál)
Po jednom díle
Hromkočky (1985) (seriál)
Já jsem to MILOVAL! Hrom-hrom-hrom-hromkočky!!
Dinosaurové (1991) (seriál)
Vzpomínka z dětství :)
Jack-Jack útočí (2005)
Chudák chůva!!! :d
Suveníry (1989)
Úžasné! :D
Sen o klaunovi (1987)
Tak tohle je první Pixarovský kraťas, který nebyl veselý, ale opravdu mě rozesmutnil.
Luxo junior (1986)
Krásně rozpohybovaná lampička:)
André a včela (1984)
Unikla mi pointa? :)
Úsměvem ke štěstí (2007)
Tohle je balzám na duši :) Ale znám mnohem lepší kraťasy ;)