Recenzie (3 014)
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
Maxova série mě nijak neučarovala, ale třetí díl tíhne nejvic k mainstreamu a právě proto mi přijde nejstravitelnější. Leč logika dětského města mi unikla. Kde se vzalo tolik dětí, kde jsou jejich rodiče a proč mluví jako Yodové, když se film odehrává v budoucnosti a ne na nějaké alternativní planetě.
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
Asi je chyba, že jsem to viděl až teď, protože bizarní to je a to mám rád. Bohužel jsem mezitim viděl různé nástupce a sedli mi víc, než poměrně tichy Max.
Hříčky přírody (2015)
Přepálené, bláznivé a oddechové dobrodružství. Lidi, upíři a zombie by se měli spojit i ve skutečnosti.
Čierny prízrak (1986)
Esenciální vůně 80. let.
Death Race 2000 (1975)
Bizarnůstka, která uz dneska nepřekvapí, ale dobře se dívá na Slye, jak soupeří s Davidem. Za málo peněz pěkný pokoukání.
Roger Corman, král filmového braku (2021) (TV film)
Hned jsem dostal chuť pustit si něco z Cormanovi rozsáhlé kinematografie. Ten muž byl stroj a stal u tolika slavných umělců a projektů...
Bláznivá noc (2016)
Uchechtl jsem se přesně dvakrát. A to je dost málo. Jasona Biggse mám rád, ale tady mu scénář dost hází klacky pod nohy.
Spása planety (1985)
Prvních dvacet minut je zábavných, ale pak zacne logika dostávat na držku, což by nebyl zase takovy problém. Ale zřejmě většina rozpočtu padla na krátkou část ve vesmíru a na zbytek uz nezbylo.
Smrtonosný výlet (2002)
Překvapivě svižná a vtipná kravinka.
Vraždiace prízraky (1998)
Nejdřív jsem měl pocit, ze koukám na béčkovou vykrádačku Věci, coz by mohlo být fajn, ovsem pak jsem zjistil ze jde o nudnou a velmi hloupou vykrádačku. Osobně zastávám názor, že Ben Afleck neumí hrát, je jen pár režisérů, kteří ho umí využít a dát mu roli na tělo (Batman v DCEU a Ztracená). Nejvíc film vystihuje scena, kdy si Peter O'Toole povídá s kanálem a to uz si řeknete, na co to koukám?