Obľúbené filmy (10)
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Labyrint: Zhorenisko (2015)
Labyrint: Útek (2014)
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Temný rytier (2008)
Návrat Temného rytiera (2012)
Jeden z nejlepších filmů který sem viděl......Efekty a bein jsou na špičkové úrovni. Jednoznačně 5 hvězd...