Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Dlouho jsem si Kmotra šetřil s tím, že až po knížce. Po jejím dočtení se mi do něho zase nechtělo, protože jsem byl přesvědčený, že po takovém zážitku budu z filmu zklamaný. Coppolovo zpracování je ale stejně tak dokonalé. Jestli je toto nejlepší film, to opravdu nevím, ale až někdy uvidím lepší, tak dám určitě vědět.
Scarface (1983)
Rush rush, gimme yayo ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ Buzz buzz buzz, gimme yayo ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
Mafiáni (1990)
Zviera (1977)
Čata (1986)
Olovená vesta (1987)
Podle mě nejlepší film od Kubricka. Je totiž nejzábavnější a to se pro mě rovná i nejlepší. Nedokážu jednoznačně říct jaká půlka mě bavila víc, ale vůbec bych neměl problém, kdyby byla každá část jeden celý film a každý měl hoďku a půl.
Podivné dedičstvo (1972)
Jeden z nejlepších filmů a soundtracků vůbec. Ani Morricone by se za něj nestyděl.
Párna a nepárna (1978)
Veľký flám (1966)
Moje nejoblíbenější komedie s Funèsem a zároveň film, na který jsem jako dítě koukal neustále dokola na videu (společně s Miliónovým broukem). Spousta geniálních vtipů, kterým asi vévodí šilhající němčour, když sestřelí svoje letadlo a pak ještě nechápavě čumí. 100%