Recenzie (106)
Agenti v sukniach: Aký otec, taký syn (2011)
Martin Lawrence a definitívny koniec jeho kariéry. Škoda, mal som jeho filmy rád. O ostatnom v tomto filme už bohužiaľ písať nemôžem, pretože nič ma nelákalo to dopozerať. A ani ma to nemrzí.
Ako ukradnúť nevestu (2008)
"Bola nadsena, akoby sral jednorozcov." Jediny moment, ktory rozhodol o tej druhej *.
Americký chopper (2003) (relácia)
O hulvátoch zostavujúcich gýčové motorky.
Andrea za hranicou (2014) (seriál)
Priznam sa, ze hviezdicku som dal len preto, ze Andrea pekne vyzera. Je to povrchne a sovinisticke, viem. Nerozumiem, co je temou dokumentu. Dievca z dediny pride do kulturne a tradiciami totalne odlisneho sveta a caka, ze najde obraz sveta kompatibilny so svojou dobrou, europskou, domacou dedinkou a ono to tak nie je? To je ta tema? To si mohla pozriet fotografie na internete. Dnes, v roku 2014, uz nie je "exoticke", ze niekto papa hmyz, ci psa. Som sklamany. 19.02.2015 "20 - Sme v stredoamerickej krajine Honduras." Neurotickejsiu zensku som fakt nevidel, beriem hviezdicku. Klobuk dole pred kameramanom, ze ju niekde z clna nezhodil.
A-Team: Posledná misia (2010)
Genialna parodia na sama seba.
Až do smrti (2007)
Dal by som 4*, ale nebolo by to fer k ostatnym filmom, ktorym som ich dal. Chcel som tym len povedat, ze to bol ozaj vyborne zahrany film Jean-Claude Van Dammom. Cize tie 4 by boli pre neho. A myslim to vazne.
Až po uši (2014) (seriál)
Pekne napísaný a prirodzene zahraný seriál gradujúci každým dielom.
Barvy nekonečna (1995) (TV film)
Zaujímavý dokument podfarbený hudbou Davida Gilmoura.
Birdman (2014)
Tá štvrtá * je za výbornú kameru a herecké výkony. 15-20min mi trvalo sa do deja filmu dostať, potom ma zaujal. Celkovo dobrý dojem mi však naštrbil epilóg. Škoda.
Bledé modré oko (2022)
Nie celkom som rozumel tomu, preco bola vlastne tak dosledne budovana ponurost daneho miesta, ked v konecnom dosledku s dejom nema nic spolocne. Mozno bol vtedy taky zivot, neviem, najskor. Pribeh ma celkom prekvapivy zvrat, preto 3*. Skoda, roky cakam na film akym bol Meno ruze.