Obľúbené seriály (8)
Hrdinovia (2006)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
První série výborná, druhá ještě také. Potom už to jde trochu dolů.
Škrečok v nočnej košeli (1987)
Vlak detstva a nádeje (1985)
Bratstvo neohrozených (2001)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Spojení sexu, vtipu, životních mouder a patálií sympatického spisovatele mě natolik překvapilo, že ho hodnotím jako nejlepší seriál v tomto žánru. Prosím další sérii!
Simpsonovci (1989)
Jeden z nejlepších kreslených seriálů všech dob...Výborné epizody,skvělé hlášky a výtečný příhody Homera Simpsona a jeho povedené rodinky...U nás má seriál skvělý dabing,což u moc dnešních seriálů a filmů nebejvá...