Recenzie (1 315)
System Of A Down - B.Y.O.B. (2005) (hudobný videoklip)
Tenhle klip sedí ke skladbě jak sviň dobře! Hold kluci vědí... žijou totiž ve fašistickém národě!
Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home (1991) (hudobný videoklip)
Ozzyho, dnes už klasika, metalová baladička... z alba No More Tears (1991). Text napsal Lemmy Kilmister. Zde k pozření - https://www.youtube.com/watch?v=dvNXF7aGP2s
Manic Street Preachers: Forever Delayed (2002) (video kompilácia)
Manic Street Preachers, kapela z Walesu, jedna z mých nejoblíbenějších, u které mi, jako u jedné z mála, nevadí ty žánrové přerody v průběhu jejich dlouhé existence, zkrátka od nich můžu všechno. Kde jen je konec Richeymu Edwardsovi... ,,, ???
Trumbo (2015)
Americká demokracie a svoboda v celé své kráse!!! Film není asi vyloženě na 4 hvězdy, ale dám mu je za téma, které tvůrci zvládli moc dobře. Víc takových počinů, které budou odkrývat slavnou americkou svobodu a demokracii.
Adamove jablká (2005)
Je to vlastně ukrutná blbost... Ale nenudil jsem se. Párkrát se i dobře zasmál. Podivínský scénář hezky vhodně dotvářejí podivínské role všech zúčastněných a tak je potřeba to brát. Tedy jako takovou podivínskou tragikomedii. Nevím jestli to má něco někomu říci, ale i když tenhle snímek není pro všechny, svůj smysl má. Může mít.. Asi... Chci říct, dokážu pochopit, že si z toho někdo něco vezme. Záleží na rozpoložení.
Druhá šanca (2014)
Hodně depresivní a drsné.. především pro (čerstvé) matky... V obsahu celkem nečekané zvraty, příběh - scénář parádní. Tedy parádně depresivní. Ale nevím, něco tomu chybělo, těžko říct co..
Ex Machina (2014)
Určitě zajímavý počin. Bavilo mě to, má to vcelku originální náboj, slušný příběh i dobrou pointu. Rozhodně stojí alespoň za jedno podívání...
Kolónia (2015)
Rozhodně jsem se u toho nenudil, nebyla to ztráta času, ale když nad tím zpětně přemýšlím, je to takový sterilní náhled do něčeho, co bylo asi o dost krutější a brutálnější, než jak nám to bylo předloženo. Je tam navíc bohužel nepřiměřené množství náhod a dějových podivností, které toho mají s obecnou realitou málo společného. Vše je tak nějak založeno na romantické linii a to je asi zásadní kámen úrazu. Škoda, tohle mohlo být pořádné drama... Emma Watson je vážně hezounká, to se musí nechat, ale chtělo to syrovější zahrání, a to nejen od ní.. A ten KONEC, kdy nechají ozbrojení Pinochetovi vojáci odlétnout letadlo z letiště, je trochu absurdní. -- 50% --
Roger Waters: The Wall (2014)
Bez sebemenších pochyb dávám plný počet! Byl jsem v Praze na téhle geniální a monstrózní, divadelně hudební, naprosto precizně připravené a naprosto precizně zvládnuté akci a byl jsem z toho totálně unesen. A šel bych znovu. Jediná škoda je, že u toho nebyl i Gilmour. Skvělé album, nadčasová záležitost, a to jak to Roger touhle koncertní tour dostal ještě do dalších dimenzí chápání a hlavně vnímání, to je prostě dokonalost. Stejně tak jako naživo, jsem byl i při sledování tohoto road-movie-hudebního dokumentu místy vážně dojatý a běhal mi mráz po zádech. Protiválečná "propaganda" nebude nikdy dost silná a dost ovlivňující. Kéž by byla.. Nelze jí nefandit.
Unplugged: Pearl Jam (1992) (koncert)
Pearl Jam a jejich poklidnější vody, ale vlastně, jak se to vezme... Taktéž jedna z mých srdcovek! Zde k pozření - https://www.youtube.com/watch?v=f9XHN4Bmo8w