Recenzie (406)
Roberrt (2021)
Pohybuje se to mezi trapnou komedií a přemrštěnou klipovitou akcí. Ale nejhorší je, že film má potřebu vysvětlovat každou věc a nenechává žádný prostor divákovi.
Temná píseň (2016)
Tvůrci použili zbastardizovanou variantu rituálu od Matherse (skutečný rituál trvá rok a půl a nevyžaduje odloučení) a legendu o Crowleym a Boleskinově domě spolu s faustovským motivem. Z okultního a lidského hlediska je ovšem kravina kvůli tak přízemním věcem jako pomsta či zmizení podstupovat takové martyrium. 70 procent za atmosféru + 10 procent za dech beroucí závěr.
Ázijská spojka (2016)
Seagal tady hraje jen proto, aby si mohl sáhnout na hezké Asiatky.
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Viděl jsem jen první řadu a dál asi nepůjdu. Banda kluků bojuje s démony pomocí babských rad a metod. Ačkoli by se měli Lemengetonem ohánět v každém dílu, seznámí s ním skoro až na konci. Jsem zvědav, kdy najdou Abramelina. Zábava dobrá, přesah minimální. Edit: dal jsem i druhou řadu. Chudák Azazel. :(
Hrozba z temnoty - Devil's Trap (2006) (epizóda)
Lovci duchů, kteří v životě neslyšeli o Lemegetonu. :o)
Reacher (2022) (seriál)
Zhlédnuto za dva dny. 9/10
Trhák (1980)
Pořád skvělé i po mnohém zhlédnutí. Takže 5* Kravina na kvadrát! Výplod šílence! Debilní paskvil! Ten člověk se mi líbí.
Nezastaviteľný muž (2014)
To jako co mělo být?
Dnes zomrieš! (2005)
Buď tam chyběly části filmu, nebo co to sakra mělo být?
John Wick 2 (2017)
What the man doin'?