Recenzie (640)
Polnočný vlak (2008)
Trpký zlepenec...
Proboha! (2008)
Podobne ako u M. Moora je strih účelový, ale ako ateistovi mi to vôbec nevadilo, ba priam som bo uchvátený sprostosťou amerických kresťanov (moslimskú argumentáciu beriem)...
Karanténa (2008)
Oproti REC je to nuda, ale J. Carpenter je vo filme asi tak zosratá ako ja pri pôvodnej verzii:))
Jazero smrti (2008)
Konečne poriadny, hoci viac - menej zveličený thriller, kt. zaujme nesmierne krásnym slovníkom a kritickou situáciou mladých prejedených postmodernializmom v VB.
Saw 5 (2008)
O čo tam už vlastne ide???
Tigrova brigáda (2006)
Bol som donútený pretáčat niektoré scény z dôvodu nadmernej dojímavosti a k tomu mi vôbec nesadol minimalizovanie nákladov ako napr. jedna automobilová naháňačka a dej sa točí okolo motorizovanej jednotky??? sil vous plaiz...
Dexter (2006) (seriál)
po 1. sérii: 5* . .... po 2. sérii: 5* . . .... po 3. sérii: 3*
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
po celej 3. serii....
Múmia: Hrob dračieho cisára (2008)
a just sa mi to pacilo...vtipne doplnky frasera, plno akcie, a co je podstatne - nenudi...
Max Payne (2008)
podla mna pribeh v hre bol vynikajuci... tu to ale dotrepali, tak ze hanba hanba...