Recenzie (640)
Bournovo ultimátum (2007)
ufff....no tak toto je moc. pridem o pol jednej v noci domov a uplne unaveny skusim pateticky pozriet tretiu cast o agentovi s nepeknou minulostou...no a ono ma to vzkriesilo ako jezia na treti den. carovna kamera, na nervy brnkajuca hudba, "waw" akcia a vynikajuici padouch strathaim...asi je mimochodom zbytocne pisat nieco viac. pozrite hodnotenie, plagat a mazte si to pozriet!!!
Princezná z Perzie: Noc s kráľom (2006)
2-hodinova nuda o nejakej legende z perzie. koho zaujimaju sproste intrigy na kralovskom dvore? snad len tych najzarytejsich historikov, ale to bolo natocene podla nejakeho romanu, tak aj ti historici pokrutia len hlavou....ak sa, ale uz totalne nudite a chcete vidiet aj ineho xerxesa ako v 300, tak podpiste zmluvu s diablom.
Shoot 'Em Up (2007)
ano, boli to tak nerealisticke prestrelky a sceny, ze niekoho aj hlava zacne boliet, ale ja milujem tie "neoakcne" filmy s cool strihom a zabermi z roznych uhlov....mozno trosku nadhodnotene, ale co sa da robit, ked to milujes nie je co riesit
40 mm zúrivosti (2007)
skoda skoda...prevelika skoda....o ping pongu tu film ete nebol, a mohol byt celkom dobry, keby tam aj ten ping pong ukazali vo vacsom formate. tak je to akurat smecka blbych gagov s podobnym demetizmom ako bol v beerfeste...
Finist, jasný sokol (1975)
och boze....spievanky, bohatieri, tazky zloduch a ziadne prepojenie scen...tak toto je vazne rozpravka pre tych najmensich..
Perinbaba (1985)
klasika...co viac? hudba vyvolavajuca zimomriavky, krasne spomienky na detstvo a cool kubko s alzbetkou ....lespie raz vidiet ako stokrat precitat...
Tristram Shandy : Vtákovina a volovina (2005)
trosku tazko stravitelna komedia, pri kt. musite mat asi precitany roman, lebo ja som ostal v pomykove. su tam trefene hlody, ale nic viac som nedostal...
Rozsudok smrti (2007)
uz po zhliadnuti traileru som vedel, ze tento film ma nesklame. radim ho k snimkom typu runnig scared, t.j. malicke nezname filmy, o kt. len tak lahko nezakopnete, ale ak uz ano tak nebanujete. co je najviac zaujimave na celom filme je akcia, typicka tonymu scottovi a vynikajuci omertak k. bacon...jednoznacne musite vidiet...
Prísľuby z Východu (2007)
tvrde, realisticke, bez servitky a s vynikajucim mortensenom....dej ma trochu sklamal jednoduchostou, ale film pekne plynul a ja sa len tesim na noveho cronenberga...
Taxi 4 (2007)
no celkom ma prekvapil ten dementny humor a aj som sa zabavil a rozosmial od srdca....ale aj tak je to brak....