Recenzie (41)
Čierna Dahlia (2006)
Už po 30-ti minutách jsem se ztratil v té spoustě nezapamatovatelných jmen, čímž jsem moc nechápal co se tam děje. Pár scén bylo dobře napínavých, ale jinak trochu nuda.
Osada (2004)
Po prvním shlédnutí ** , po druhém (po 3 letech) **** Ten film ve mně uzrál. Už jsem od něho nic neočekával a už jsem nečekal na překvapivou pointu. Taky jsem byl asi správně naladěn na pomalejší film. Prostě mi to sedlo až napodruhý při sledování v klidu domova. Po skončení mi to na pár hodin zaměstnalo hlavu. Hudba je bezchybná.
Ťažký deň (1964)
Jednu * jsem přidal za písničky, který zná každý a jsou supr.
Hrdinovia (2006) (seriál)
Hodnocení se týká hlavně 1 a 2 série.
Cintorín domácich zvierat (1989)
Jako většina Kingových adaptací, lepší je kniha a film pokulhává. I když toto zpracování spadá aspoň kouskem do té lepší půlky.
Francúzska spojka (1971)
Od tohoto filmu jsem čekal trochu víc vzhledem k hodnocení tady. První hodina byla nuda a druhá zase nad očekávání svižná. Takže dávám celkově 50% Přesně to vystihl Kulmon
Prednosta stanice (1941)
Vlasta Burian září.
Amélia z Montmartru (2001)
Po tomto filmu jsem odcházel z kina v krásné optimistické náladě a usmíval se jen tak. supr film
Útek do divočiny (2007)
Hudba Eddie Veddera to zvedla o jednu *
Brazil (1985)
Jeden z mála filmů které jsem nedokoukal. Nuda nuda a zase nuda. Tento styl my prostě nesedí. A to mám jiné filmy od Gilliama rád.