Recenzie (165)
Godzilla (1998)
Roland Emmerich se opět vycajchnoval s megadestrukcí našich mozkových závitů, ale jako večerní oddychovka výborné. Namíchaný ničivý koktekjl Gappy, Jurského parku a King Konga dohromady, který srovná jedno americké město téměř se zemí.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Spolu s pohádkou "S čerty nejsou žerty" jedna z mých nejoblíbenějších českých pohádek vůbec. Nepřekonatelná a nenapodobitelná pohádková atmosféra.
Everwood (2002) (seriál)
Nádherný seriál zabírající několik těžkých životních etap několika rodin, jejichž osudy se díky tragickým okolnostem protkaly v jednom podhorském maloměstě.
4400 (2004) (seriál)
Tak za toto veledílo velmi slabé 3 hvězdičky. Těch nudných dílů tam bylo až moc.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Působivý depresivní klenot naší kinematografie. Co udělá s lidmi ničím a nikým nekontrolovaná moc ? I dnes stále aktuální téma.
JAG - Vojenská generálna prokuratúra (1995) (seriál)
Náborovka do americké armády na pokračování. Příjemný a charizmatický D.J. Elliott spolu se sličnou C. Bell ale celkový dojem trochu napravují.
Veselá farma (2007) (seriál)
Nápadité a vtipné, pro malé i dospělé.
Poltergeist (1982)
Dnes již klasika z ranku duchařských/démonských hororů slavné éry 80-tých let.
Občan Havel (2007)
Manipulativní oslavný pseudokument, který záměrně neukazuje Havlovu pravou tvář. Havel není žádný roztomilý popletený strejda z lidu. Tyto matoucí pomníčky neberu.
Panna a netvor (1978)
Spolu s Devátým srdcem moje dětská pohádková noční můra. Temná, drsná a hororová. Od první minuty nenechá toto výborné dílko nikoho na pochybách, že nepůjde o žádnou romantiku.