Recenzie (2 037)
Vyproštění 2 (2023)
Famózní jízda
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Super a příjemné překvapení. Je to zábavné, barevné, napínavé a hlavně je to tradiční Fantasy jak má být.
FUBAR (2023) (seriál)
Za mě OK. Arnold, ač žádný herec, stále má svoje charisma. Doplněno o sympatické herce, trocha nadsázky, hektokitry krve a porcí legrace a je na co se dívat.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Žádná hitparáda se nekoná, doufám ale, že Black Panter neřekl poslední slovo. Zasloužil by si víc
Banda - Série 1 (2019) (séria)
Příjemné překvapení, skvělej nářez a naprosto boží Karl Urban.
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (séria)
Není to špatný. Technicky skvělé. Příběhová linka taky ok, doufám, že některé věci budou dovysvětleny v dalších sériích. Trochu mě tam štve černej elf, černej hobit a černej trpaslík. Nic proti nim, ale prostě se to do příběhu nehodí.
Thor: Láska a hrom (2022)
Žádný propadák, jak se tady dá dočíst. Barevné, akční, někdy moc patetické, ale jinak fajn. Potěší Natálka a Russel Crowe jako Zeus
Luther: Pád z nebes (2023)
Za mě slušná zábava, napětí, Luther ve formě. Škoda toho závěru.
Vražda v Paříži (2023)
Hrozná kravina, ale hrozná prdel. S manželkou jsme se pořád smáli, i když někdy to bylo z trapnosti. Nicméně Aniston a Sandler je skvělá dvojka
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizóda)
Dobře. Jako první díl ok. Pár světlých momentů, vizuály se drží originálu, což je velmi dobře. Černej elf + černej hobit. Moc to nechápu. Nic proti nim, ale ta politická korektnost už mě sere. Nevadí to, ale je tady příslib. Za pár tisíc let ve Středozemi černocha nenajdeme...