Obľúbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
Tento seriál ma uchvátil hneď po prvej časti, po ktorej som sa stal jeho fanúšikom. Seriál obsadený do stredoveku, v hlavných úlohach známe tváre ako Sean Bean, Mark Addy, Aidan Gillen, Peter Dinklage a ďalší. Dej graduje od začiatku a po prvej sérii má ešte veľa čo ponuknúť.
Hrozba z temnoty (2005)
Videl som 2 série a musím skonštatovať, že je to vynikajúci seriál. Zaujímaví herci (dvaja bratia) v hlavnej úlohe brázdia Amerikou a chytajú zlých démonov. No musia sa vysporiadať aj so všednejšími vecami, ako sú dievčatá, peniaze (falšujú kreditné karty), niekedy musia bojovať aj proti kolegom v brandži.
Nezvestní (2004)
Neskutočný seriál, neskutočné postavy, neskutočná atmosféra. Ostrov, na ktorom by som chcel skončiť.
Stranger Things (2016)
Rím (2005)
5 hviezdičiek je málo. Veľmi som si obľúbil Luciusa Vorenusa a Titusa Pulla
FlashForward (2009)
Jeden z najlepších seriálov čo som videl (Prison Break, Nezvestní). Keby to zobral niekto a natočil ďalšie časti, nenamietal by som.
Teória veľkého tresku (2007)
Po prvej časti: No vôbec ma to nenadchlo narozdiel od väčšiny ľudí tu na fóre. Prvý dojem je taký, že je to dosť trapný sitkom. Hrať šprta, ktorý zdedil rozum od Einsteina :) Koho by to zaujimalo pozerať? Uvidíme na ďalšie časti. Po tretiej časti: Zmenil som názor :D Ta prvá časť má veľmi neohúrila, ale tie ďalšie už dosť. Dávam palec hore
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Niekedy sa zamyslím, ako to Scofield dokázal. No do väzenia to skúsiť určite nepôjdem. Inač Sarah Wayne Callies tam skvele zapadla ;-)