Recenzie (275)
Svadba upírov (1993)
To jsou strašny nostalgicky vzpomínky. Úplně to vidím jako kdyby to bylo včera jak jsem seděl jako malej u babičky v křesle a klepal jsem se u toho strachy:) A i po těch letech se mi to pořád líbí, sice už se u toho nebojím ale prostě za to všechno dávám 4*
Snídaně pro psy (2007)
Jakožto milovník SGA jsem nemohl tento film ignorovat. Moc jsem se těšil, až uvidím svoje oblíbence v něčem jinym, než právě v SGA. Musím říct, že jsem měl trochu strach z toho, aby David Hewlett nevypustil do světa strašnou hovadinu, ale to se naštěstí nestalo, ba naopak. Film je dokonce docela dost povedenej. Černej humor, kterym je film dost prošpikovanej, mám hodně rád a navíc je krásně vidět, že když se to umí, tak ke kvalitnímu filmu stačí chalupa, tři herci a pes. Hawlett je prostě komediant s velkmy potenciálem, jen tak dál.
Trójska Helena (2003) (TV film)
Nudné, zprzněné, dlouhy a hodně divny dialogy...Celkově se mi to dost nelíbilo, možná autentické, ale i tak musím říct: Zlatá Trója!
Princ Bajaja (1971)
Nikdy se mi tahle pohádka nelíbila. Pochmurný děj, prince Bajaju hraje neuvěřitelně nesympatickej herec, kterýmu ta role vůbec nesedí a celkově jsem se u toho vždycky dost nudil.
Bílá nemoc (1937)
No páni, tedy musím uznat všechna čest. Ačkoli nemám nijak v lásce Huga Haase a jeho herectví mi vůbec nesedí, tak právě postava doktora Galéna nemohla být zahrána jinak než jeho stylem. To bylo opravdu umění. Ještě bych chtěl vyzdvihnout geniální výkon pana Štěpánka. Celkově se mi tohle zpracování Čapkova díla dost líbilo.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Hodnocení po první sérii: Bohužel, tohle je úplně něco jinýho, než na co jsem byl zvyklej u SG-1 i SGA. Bezcharakterní postavy, ke kterým jsem si nevytvořil absolutně žádnou citovou vazbu a kdyby vážně destiny shořela ve slunci, nebude mě to vůbec mrzet. Dál humor, na který sem byl zvyklej ať už od O'neilla nebo od McKaye, zde nenajdete, a to mě taky mrzí. Se stargate, jak ji mám rád, to nemá pranic společnyho. Jako seriál, bez jakékoli návaznosti, kde bych to nemusel srovnávat, by to možná mělo na víc, takhle je to velké zklamání.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Já se pekelně bavil.
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Skvělý začátek skvělého seriálu.
S tebou ma baví svet (1982)
Prý komedie století...ale kde že.
Anděl na horách (1955)
Nebylo to tak hrozny jak Dovolená s Andělem, ale prostě ta agitka tam zůstala a už proto víc dat nemůžu.