Recenzie (138)
Ed Wood (1994)
Tak tohle by si Ed určitě užil...
Veľká ryba (2003)
Baron Prášil nebo Mirek Dušín? Něco mezi? Velká ryba.
Gran Torino (2008)
CE je jako víno. I když se zápletka zdála předem jasná, dopadlo to malinko jinak. První polovinu byl větší drsňák než Jack Nicholson (Lepší už to nebude), v druhé to vylepšil. Chvílemi mi běhal mráz po zádech... a chyběly mi hvězdičky.
Nehanební bastardi (2009)
Co je to za podivnou hodnot colonel nebo plukovník SS??? Nedá velkou práci zjistit, že správný ekvivalent je standartenführer SS nebo oberführer SS! Ale to jen na okraj. Christophovi Waltzovi jsem věřil, že je největší hajzl v Evropě.
Zvláštnosti ruskej poľovačky v zime (2001)
Nefalšovaná atmosféra národního lovu začala s příchodem soudruha generála s věčným doutníkem (škoda, že nedorazil dřív...) a pak to začalo. Naháňka na jelena skončila famózně, když se jeho troubení ukázalo býti od lokomotivy. Následoval lov tetřevů, rybolov, lov bobrů... Ruský svéráz je prostě nevyčerpatelným zdrojem zábavy.
2010: Rok prvého kontaktu (1984)
fakt dobrý, až na ten okamžik zázračné záchrany dr. čandry v závěru z paluby enterprise... sorry, ale to bylo vážně nechutný! kubrick by to takhle nezmrvil...
2001: Vesmírna odysea (1968)
ubral bych 30 - 40 minut a přidal hvězdičku...
Kukačky (2008) (TV film)
Obsazení za 4 hvězdy, průhledná pointa maximálně za 2...
Mars útočí! (1996)
všechny hvězdy zahynuly hrůznou smrtí!
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
zápletka hodně vykonstruovaná a nereálná, hvězdy jsou za téma.