Recenzie (138)
Upíří krev (1987)
Stáhnul, pustil, nedokoukal, smazal...
King Kong vs. Godzilla (1962)
Naivní, úsměvné, ale koukatelné i po padesáti letech.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Zřejmě nejslabší film potterovské ságy. Úplná absence jakéhokoliv nadšení z porážky úhlavního nepřítele, fakt nechápu.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
BARNEY FOREVER!!!
Peklo v reťaziach II (1993)
Chtěl jsem dát aspoŇ hvězdičku, ale nepřišel jsem na žádný důvod.
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (séria)
Vybrán jako plnokrevný zástupce celé té prokleté dynastie.
Tenká modrá linie (1995) (seriál)
A kde je zmínka o Davidu Haigovi alias inspektoru Grimovi?
21 gramov (2003)
Nejsem si jist, zda nerespektování chronologie příběhu bylo ku prospěchu...
Invázia trifidov (2009) (TV film)
Přistupoval jsem k tomu pod vlivem místních hodnocení hodně rezervovaně, ale byl jsem příjemně překvapen. Hodnotím o hvězdů výše než původní seriál z roku 1981, v tom asi budu jedna z mála výjimek.
Zlá zelina (1987)
Doktor mi řek, že mám rakovinu. To je poprvé v životě, co něco mám.