Recenzie (1 723)
Suspiria (2018)
Nová suspiria není lepší než původní dílo, ale je prostě jiné... psychologie filmu fakt ale stojí ta to. Mě chybělo více vražd a Gore! Hold argento to není a je to poznat.
Upgrade (2018)
Top! Perfektní téma, příběh i pointa. Skvěle zahrané a i akce potěšily!
Tiché miesto: Časť II (2020)
Druhý díl je trochu jinak postavený jak první, ale vůbec není špatný! Rozhodně jsem si to užil. Sem s dalším dílem!
On sa bojí (2023)
Kurva alespoň 2 sekundy opravdové reality by neuškodily! Předlouhé až unavující se scény nastavené na výborný výkon Phoenixe! Bordel hadry, kde už v půlce se ztrácí jakékoli naděje na rozlousknutí scén a daného tématu, protože Aster vás prostě nenechá na to přijít a jen přidá další bordel! Sorry ale tohle není zábava ale utrpení!
Nefarious (2023)
Takové kecání s démonem který je dostatečně vychcaný, že stejně je všechno po něm ať se jim to líbí nebo ne. Pohodový film.
Tiché miesto (2018)
Neoznačil bych to za nějaký extra film co všem vytře zrak, ale rozhodně jde o napínavou podívanou se super potvůrkami a ticho tomu dává svůj vlastní rozměr. Zajímavé jak tvůrci si hráli s tím co jim projde a co ne.
Deň vďakyvzdania (2023)
Na tento film jsem těšil a hlavně kvůli eli rothovi a právem! Už od první scény vyčnívá kvalitní a šťavnaté Gore, které u něho máme rádi. Jinak jde o průměrný slasher s dobrou atmosférou! Škoda že na konci tu pulinu také nevykuchal!
Na hrane zajtrajška (2014)
A máme tu film, který pracuje s opakováním jednoho dne pořád dokola. Jako zdrojový kód, hromnice nebo všechno nejhorší akorát s vojakama a Cruisem. Každopádně film neukazuje opakování 300x dokola kdy Cruise zabíjí všechno nebo se dokonce zabije sám, ale i dobře pracuje s postavami a příběhem. Konec překvapí...
Temný dom (2020)
Průměrná jednoduchá duchařina s dobrou pointou. Ale kurva žádný vraždy, žádný velký hry... na jedno skouknutí!
Irský zázrak (2022)
Solidní atmosféra, herci i prostředí... hlavně ukazuje realitu historii irů, která nebyla poseta růžovými tulipány!