Obľúbené filmy (10)
Podozriví (1995)
Pro mě je to srdcovka. Jedinečný nápad, skvělý scénář a fantastické obsazení.. V současné době je tento snímek již snad miliónkrát vykradený a tak se mnoha divákům může zdát docela průhledný.. ale v době svého vzniku..
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Když jsem poprvé šel na tento film do kina, tak jsem ani netušil co mě čeká. V první minutě sledování mi padla čelist až na zem a byl jsem schopen ji sebrat až hodně dlouho po skončení závěrečných titulků. Protože byl pátek podvečer, tak jsem si tento snímek dal na večerním promítání ještě jednou a v sobotu dvakrát.. Ten chlap v klobouku, s koženým bičem u pasu a osobitým humorem mi učaroval.. A i přesto, že se bojí hadů, je to podle mě správnej chlap..
Vyjednávač (1998)
Leon (1994)
Piaty element (1997)
Muž bez kůže (1998)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Madagaskar (2005)
Dogma (1999)
Málokterý film s náboženskou tématikou je tak přímý, všeosvětlující a přitom tak zábavný. Díky tomuto vím, že apoštolů bylo třináct (ten třináctý byl černý). A to hlavní poznání je - že bůh je vlastně ONA..