Obľúbení režiséri (8)
Tento režisér je preto môj obľúbený lebo režíroval moje obľúbené filmy: "Prison Break: Útek z väzenia" a X-Men: Posledný vzdor. A potom ešte menej obľúbené filmy: Rušná hodina , Rušná hodina 2, Rušná hodina 3
Jaume Collet-Serra
Najlepšie filmy:
Sirota (2009)
Non-Stop (2014)
Prenasledovaný (2011)
Alfred Hitchcock
Najlepšie filmy:
Psycho (1960)
Okno do dvora (1954)
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Sam Raimi
Najlepšie filmy:
Jednoduchý plán (1998)
Smrteľné zlo 2 (1987)
It's Murder! (1977)
Steven Spielberg
Najlepšie filmy:
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Tim Burton
Najlepšie filmy:
Veľká ryba (2003)
Nožnicovoruký Edward (1990)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Hideo Nakata
Najlepšie filmy:
Kaosu (1999)
Ring (1998)
Temná voda (2002)