Recenzie (216)
Bez dcéry neodídem (1991)
Človek by nečakal, čo sa môže prihodiť na druhom konci sveta. Sfilmované dobre, ale koniec už bol rýchly. Niektoré scény boli nejasné, keby manželka nečítala knihu, nerozumel by som im.
Terra Nova (2011) (seriál)
Poslednú dobu mám šťastie na seriály, ktoré neskončili. Teda skončili, ale mali pokračovať a koniec je nejasný. Seriál by si zaslúžil z môjho pohľadu 5 hviezdičiek, ale dostane len 4 za to, že zanechal otázky a zrušený bol na poslednú chvíľu.
Training Day (2001)
Trochu divoký film na môj vkus. Veľmi na neoslovil. Čakal som od toho viac, ale na druhej strane, aspoň je tam pár nečakaných zvratov.
Anjel Pána 2 (2016)
Po prvom dieli som mal asi latku už príliš vysoko, takže druhý diel ma už tak neohúril.
Anjel Pána (2005)
Celkom pekný príbeh. A o to viac poteší, keď je koniec neočakávaný.
Anne z Green Gables (2016) (TV film)
Celkom pekný príbeh, samozrejme dá sa očakávať ako to celé skončí, ale rozhodne to zanechá dobrý dojem.
Rande na dvě noci (2014)
Konečne komédia trochu o niečom inom. Niektoré scény prehnané, ale dalo sa pozerať.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Celkom realistický pohľad na svet budúcnosti. Zaujímavý dej a po dlhej dobe opäť niečo, čo stálo za to.
7 sestier (2017)
Očakával som trochu zaujímavejší film, ale nakoniec to bol film s takým tým bežným koncom, ktorý má pomaly každý druhý film s podobným dejom.
Doktorka k nakousnutí (2016) (TV film)
Úplne bežný romantický film, o nič viac, o nič menej.