Obľúbené filmy (10)
Vyhnaní z pekiel (2005)
Mlčanie jahniat (1991)
Takí normálni zabijaci (1994)
Forrest Gump (1994)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Mučedníci (2008)
Výborná francouzská brutalita,která mě doslova posadila na prdel.Až tenhle film mě utvrdil v tom,že Frantíci jsou momentálně opravdová hororová špička.Už při úvodní scéně,kdy dořezaná,ječící dívenka,prchá z továrny,je jasné,že to nebude žádný čajíček.Režisér nám bez vysvětlení servíruje smršť syrového násilí.V polovině trochu zvolní tempo,což pro mne bylo doslova vysvobození,aby nás na závěr dorazil kulervoucí pointou.Za zmínku stojí také soundtrack a skvělé masky.Jediné co mě na tomhle snímku mrzí,je že už ho nikdy neuvidím poprvé.