Recenzie (153)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Ach... Po shlédnutí tohoto seriálu jsem začala věřit v to, že český film má nějakou budoucnost v mladé generaci. Perfektně a věrohodně zahraný. Filipovi, Hance a všem okolo jsem to fakt věřila. Navíc silné téma, doják jako kráva vyšperkovanej na závěr. Moc hezký 🥲
Do mysli vraha (2024)
Jsem v tranzu. Ale možná bych radši byla v kómatu. Tohle je teda síla...
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Je to tak dojemné a smutné... Neudržela jsem slzy .
Greenland: Posledný úkryt (2020)
Jen za ty efekty. Jinak americká slátanina, kde nesmí chybět přemíra romantiky , výčitek , hrdosti a precizní organizace všech záchranných složek . Nuda .
Telefon (2020)
Hustá hrůza!!!
Loft (2014)
Ztráta času.
Vetřelci a lovci - Krutá nevěra (2012) (epizóda)
Nevěrohodná slátanina.
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Je to na voddych. Ale hodně návykový!
Pieseň mora (2014)
Něco tak něžného, éterického a prostě překrásného jsem dlouho neviděla...
Nezastaviteľný (2013)
Tohle byl teda pěknej shit. Z nějaký dětský hádky, kdy holka rozbije tlamu nějakýmu pastóznímu prasečímu gynoidkovi, se tam nakonec všichni povraždí ? Velice plytký důvod, aby to takhke vygradovalo, ne ? Ještě navíc jsme to nedokázali stáhnout v originále , takže ten dabing tomu ještě dodal punc vytestosteronovaný soutěže o nejdrsnější hlas v historii lidstva . Na poutích by se mohli inspirovat . Silně mi to připomínalo lákání na Labutě : dámy a pánové , nakupujte letenky !!!