Obľúbené filmy (10)
Mesto anjelov (1998)
To je moje srdcovka. Jediná romanťárna mezi těma psychohororama, ve kterých se vyžívám, snad neuškodí. Je tu naprosto dokonalá hudba, fascinuje mě tichost prostředí a kamera. Mám ráda pasáž, kde Meggie popisuje chuť hrušky, užívám si šelest předčítajících lidí v knihovně, líbí se mi věčně smutný výraz Setha. Pokaždé se na to ráda podívám.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Tak k tomu není co dodat. Film plný emocí vás nenechá chladnými. Naprosto přesný výběr herců zajistil tomuto filmu věčnou slávu.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
U tohoto filmu jsem seděla nehybně od začátku až do konce. Je to úžasný a neobvyklý příběh plný emotivních pasáží, slzy se do očí nahrnou lehce po začátku filmu a až do konce se ještě několikrát vrátí. Byla jsem opravdu dojatá. Tento film se asi nejlépe hodí do sálů kin, aby se mohl s obdivem a interestem pozorovat ve velkým a se vším všudy.
Nedotknuteľní (2011)
Veselý, potrhlý, sympatický, fešácký černoch mi svým stylem humoru připomínal mě (vzhledově je to pravý opak :-D), proto se mi film líbil moc a chytl mě za srdce.
Osvietenie (1980)
Posledný skaut (1991)
Šiesty zmysel (1999)
Tí druhí (2001)
Pohled z druhé strany. Kdo by čekal, že mrtví mají strach z živých stejně, jako živí z mrtvých? Ale jen do té doby, dokud to o sobě neví. Překvapující rozuzlení supernapínavého psychohororu. Příběhu, kterému všechno věříte. Nechala jsem se vtáhnout a skvěle jsem si to užila.
Amélia z Montmartru (2001)
Roztomilé a dojemné. Líbí se mi detaily, které dávají filmu smysl.