Recenzie (233)
André a včela (1984)
Nechápu, jak tohle mohl někdo zvládnout udělat na počítači, který byl několikrát slabší, než to, co všichni dneska nosí v kapse... thumbs up!
Deník Anne Frankové (2001) (TV film)
Nevím, ne všechny filmy s židovskou tématikou by měli být automaticky "červené". Příběh (a muzeum) Anny Frankové je zajímavý, poutavý, bohužel se toto nedá říct o tomto počinu. Hlavní hrdinka spolu s vrstevníky je na přesdržku, jediní, kdo to zachraňují jsou pan otec a paní kámoška - úchyl na kožichy. Jak říkám, dalo se vytěžit ohromně moc. Bohužel se tak nestalo.
Dospeláci 2 (2013)
Oproti jedničce teda slabota...
Můj kamarád Tim (1992)
70% něco se zadařilo
Kámoši až na dno lahve (2013)
65%
Toast (2010) (TV film)
70% za bukanýra
Veľký Gatsby (2013)
Kdo ví, co by na to řekl Fitzgerald. No a ty současné hudební počiny, které byly na těch párty, mě doslova a do písmene sraly.
Zem bez zákona (2012)
Čekal jsem víc, možná je chyba u mě. A Hardy dělal divný zvuky, divnější než v těle Banea.
Poliši (2010)
Já se zasmál upřímně.
Iron Man 3 (2013)
Jako dobrý.