Recenzie (233)
Lego príbeh (2014)
Asi nejlepší reklama, kterou jsem viděl. Do tý doby, než to začalo být sentimentální, tak to bylo na pět hvězd.
Magický hlas rebelky (2014)
Silný film, ale nejvíc mě zklamala kamera. Fakt škoda. Ty nepůvodní záběry jsou chvílemi doslova strašné. Nepotřeboval bych vidět detailní záběry na Coca-Colu nebo znak Toyota, ale to asi k dnešnímu filmu patří tak, jako dnešní politická situace, která prostě musela být zmíněná. Příběh je na druhou stranu nadmíru poutavý. Až mě párkrát zamrazilo.
Jasmínine slzy (2013)
71% Kejt si to zandala velice
Lásky čas (2013)
Takle asi. Prvních patnáct minut fajn. Další půlhodinu jsem si přál, ať se to rozjede. Pak jsem patnáct minut čekal, kdo to zabalí jako první , a pak už jsem se jen modlil ke scénáristickým a režisérským bohům, ať už je konečně tomu nucení se dívat na pana "umím jeden melodramatickej pohled, ale jsem zrzavej, tak mě obsadili" utrum.
Mechanický pomaranč (1971)
Bravo
Grandhotel Budapešť (2014)
Parádní zpracování!
Duch pablb (2014)
Dobře jsem se nasmál
Slúžiť Sáre (2002)
Mann umstandehalber abzugeben! oder: Scheiden ist su? je film plný klišé! ďuhů!
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Nic, pátá hvězda tam je. Spojení Dejvického divadla s Prušinovským je prostě Ono. Aspoň si ČT vykompenzovala odmítnutý Přebor.
Thor: Temný svet (2013)
Kolik Lokiho smrtí ještě příjde?