Recenzie (7)
Nedotknuteľní (2011)
Zasmál jsem se víc než u čistokrevných komedií. Výborná kombinace humoru a dojetí. Bezkonkurenčně nejlepší film roku 2011.
Najmocnejší muž FBI (2011)
Typickej film Clinta, kde Leonardo dominuje. Životopisný dílo, kde jsou zahrnuty události USA, ať už skandály prezidentů nebo M.L.King. Výbornej film, zatím bohužel podhodnocenej. Film je potřeba vnímat a nejen sledovat.
Zahulíme, uvidíme 3: Vianočná jazda (2011)
Nejhorší díl :/ 3D efekty za každou cenu a takovej nucenej humor.
Zoznam smrti (2011)
Film mě tak nudil, že sem přemýšlel o jedné *, ovšem pak přišel konec, který mně ujistil, že i ta jedna by byla až příliš.
Podraz (2011)
Aneb hodnocením a komentáři některých uživatelů se opravdu neřídit. Film není sice nic extra, ale vůbec sem se nenudil.
Zdrojový kód (2011)
Velmi povedenej film. Když vyzváněl mobil se songem I am the one and only okamžitě jsem si vzpomněl na Moon a to sem ani netušil, že je to stejnej režisér. A když jsem to zjistil, okamžitě mě došly spojitosti mezi oběma filmama. Na filmy od tohoto režiséra se budu těšit.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Takovou blbost jsem už dlouho neviděl. Nikdy nekončící film o ničem. Až někdy někoho budu chtít umučit, pustím mu tenhle film párkrát dokola. Nechápu, co dělá takhle vysoko v hodnocení. Kdo dal 3+ by se nad sebou měl zamyslet.