Recenzie (17)
Korisť (2007)
Horor? Thriller? V žádném případě! Spíš mi to přišlo jako parodie těchto žánrů. Dialogy hrozné a logika naprosto stupidní. Jednu hvězda za ty "dramatické" scény, které byly nechtěně velmi vtipné.
Operácia Dunaj (2009)
První půlka filmu je horší než drátem do oka, druhá lehce koukatelná, ale taktéž o ničem. Téma srpna 68 jde natočit daleko lépe. Toto je pouze paskvil. Takže jen jedna hvězda za "bojovou" scénu tanků.
Hriechy otca (2002) (TV film)
Film o kusu historie USA a morálním vyrovnání v jedné jižanské rodině. Myslím, že kvalitně zpracovaný snímek (i když je to TV film).
Mrtví jako já (2009)
Na film jsem narazil náhodou, zpočátku se to zdálo zajímavé, avšak ke konci mne již napadlo, proč to není jen další díl. Ano, zábava celkem dobrá, avšak poněkud zbytečné dílo. Není nad původní seriál.
Môj vodca: Skutočne skutočná udalosť o Adolfovi Hitlerovi (2007)
Tak nevím co si o tom myslet, čekal jsem válečnou komedii a dostal jsem nemastný neslaný film, který není ani komedie, ani drama. Myslím, že Němci umějí lépe parodovat Hitlera, než předvedli zde.
Šéfka (2011) (relácia)
Neuvěřitelně ubohé. Stupidní soutěžící, stupidní úkoly a stupidní "šéfka". Ale, řekl bych dobrý tah od TV Prima, která si tímto vychovává další "jednoduché" diváky, kterým následně bude moci servírovat další hloupé pořady.
Tak plynie čas (1965) (seriál)
Vzpomínám, když jsem byl ještě malý kluk, jak jsem přišel domů ze školy, zapnul televizi a zjistil, že nic "lepšího" tam nedávají. Byla to pro mě hodina hororu a utrpení. Tak silný pocit hrůzy jsem již nezažil a doufám že již nezažiji. Ještě teď když na to pomyslím, mám husí kůži. :-))