Obľúbené filmy (9)
Moulin Rouge (2001)
Nejlepší film jaký jsem kdy viděla...přidejte hvězd ještě jednou tolik a stejně to nebude stačit. Víc není co dodat.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Mamma Mia! (2008)
Strážcovia Galaxie (2014)
Diabol nosí Pradu (2006)
Biely oleander (2002)
X-Men: Prvá trieda (2011)
Hore (2009)
Dlouho jsem se tak nepobavila nad animáčem a nemalý díl nese parádní dabing.