Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Čarodejnice (1998)
No co říct, každý máme svou "srdeční záležitost". Milovala jsem je jako malá a jako si někdo nechává plyšáky a někdo autíčka, mně zůstala láska k tomuhle kouzelnému seriálu.
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Po sedmé a osmé sérii snižuju a jen kvůli prvním sériím nedávám tři a méně. Jeden ze seriálů, který měl skončit zavčasu.
Famílie (2010)
1. série: Prvních pár dílů se to může zdát jako další velký americký sen. Jedna velká spokojená rodina. Hrdiny si během této doby zamilujete a kupodivu Lauren Graham tady není tahounem jako byla v Gilmorových děvčatech. Jenže zhruba v polovině první série se příběh začne vyvíjet na všech frontách, Bravermanovi jsou jedna velká rodina, ale zároveň pět samostatných domovů s vlastními potížemi a příběhem. Ideální seriál na nedělní odpoledne :) 2. série: První polovina si udržela standard té první, druhé polovina jej ovšem zdaleka přesáhla a už se nemůžu dočkat třetí. Takže přidávám poslední hvězdu