Obľúbené seriály (4)
M.A.S.H. (1972)
Úžasný. Nejspíše nejlepší. Po přečtení knihy Alana Aldy si uvědomíte, že polovina výkonu byla čistá herecká improvizace a že nejtěžší pro ně bylo zachovat vážnost po klapnutí klapky.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Uaaa uz jsem z tebe celá zvlhla Runkle! :-D
Červený trpaslík (1988)
je to kult.
Agatha Christie's Poirot (1989)
Dle mého soudu, nejlepší detektivní seriál. Kam se hrabe "To je vražda napsala", nebo ostatní podobného rázu. Má to úroveň a nejvíc mě bere to vyvrcholení nakonec, kdy odhalí zločince. Poirot je třída! 5* bezpochyby.