Recenzie (28)
Hora medzi nami (2017)
Moji dvaja obľúbenci, ale napriek tomu to bolo málo. Krásna príroda, ale nelogickosť konania postáv a miestami nuda.
Záhady tela (2017) (relácia)
Mohla to byť dobrá vedomostno-zábavná relácia. Moderátor slabý, odpovede na niektoré zavádzajúce otázky nie sú správne a to nehovoriac o slabej jazykovej úrovni súťaže.
12 podmienok dedičstva (2006)
Gýčový béčkový film.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro (1991) (TV film)
Nádherná rozprávka s prekrásnou hudbou. Ako dieťa som ju zbožňovala a bola som aj na natáčaní na Bojnickom zámku. Škoda len, že si z toho nič nepamätám, keďže som bola veľmi malá.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro V (1996) (TV film)
Tento diel nemal byť nikdy natočený! Fantaghiro bez Romualda predsa nie je Fantaghiro!
Duel (2006) (relácia)
Prosím, vymeňte moderátora! Je hrozný. Pôsobí strašne slizko a hlavne mu zakážte spievať!
Hviezdna párty (2016) (relácia)
Veľmi slabá napodobenina Milujem Slovensko. Je to chaotické, moderátor je slabý až rušivý. Videla som jednu epizódu, viac neplánujem vidieť.
Kurz sebaovládania (2012) (seriál)
Nudná napodobenina Dva a pol chlapa. Po pilote som to vzdala.
Čierna krv (2007)
Buď som videla úplne iný film, ako všetci ostatní, alebo si to neviem vysvetliť. 80% hodnotenie filmu je pre mňa absolútne nepochopiteľné! Veľká nuda... prišla som do polovice filmu a ďalej som to už nezvládla.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Veľmi nesympatické postavy, najmä matka a dcéra.