Recenzie (96)
Zakázaná láska (2016) (seriál)
Ono by to nebolo zlé, keby sa to brutálne netiahlo ako typická telenovela. Pekný príbeh, skvelí herci, výborná výprava, kostýmy, prostredie, ale zmestilo by sa to aj do dvoch častí.
Vianoce pre teba (2013) (TV film)
Pacil sa mi ten pribeh, spravit cloveku, ktoreho milujem a zomiera radost. Ale mnohe pasaze ma nudili.
American Horror Story - Charles (Manson) to zařídí (2017) (epizóda)
v podstate dokola to iste
Smrt princezny Diany: Záhada vyřešena (2016) (TV film)
Súhlasím so Skuby47. V názve sa píše záhada vyriešená, ale nemal som pocit, že prišli k nejakému záveru. Skôr otvorili viacero hypotéz.
Skryté zlo (2017)
Velmi slaby horor, zbytocne ist nan do kina.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
omnoho lepšia časť, ako prvá. Viac akčnejšie a príbehovo nabitejšie, prvá bola naproti tomuto nudná.
Lovkyne zombíkov (2016)
strašná zlátanina hororu s historickým filmom, romantikou s prvkami komédie, kde ženy ovládajú bojové umenie a narábajú s puškami
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
až moc prefantazírované. Pri dnešnom množstve filmov už pre mňa platí, menej je viac.
Deň matiek (2016)
Námet skvelý, aj herecké obsadenie, aj dosť vtipných situácií. Ale mohlo to byť natočené oveľa lepšie. Prišlo mi to ako film do telky, nie do kín. Jennifer Aniston perfektná, ale Julia Roberts mi prišla taká kŕčovitá, taktiež mnohé situácie, hlavne tie, ktoré mali byť dojímavé. Ale chápem, že to mala byť komédia, nie dráma alebo romantický film.
Mother's Day (2010)
Nemám rád filmy s psychickým terorom, kde ľudia iba jačia a podriaďujú sa niekomu. Pre mňa nula bodov.